ריסוס נגד נמלים - מה באמת צריך לדעת?

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

אין דבר מעיק ומתסכל יותר משיירות הנמלים הבלתי פוסקות שנמצאות כמעט תמיד במטבח, בחדר האמבטיה ולפעמים אפילו בחדרי השינה!  אין בית שזה לא קרה לו, ולרוב מדובר על בעיה שחוזרת על עצמה.

לו אפשר היה רק לשטוף את השיירה במים ולחסל אותה... אבל גם אחרי שטיפה במים השיירה חוזרת איתנה ויציבה מתמיד.נכון, כל מי שמתוגרר בבית פרטי או שחולק את ביתו עם בעלי חיים וילדים קטנים נמצא אמנם בסיכון גבוה יותר, אבל זה כל הקבוצות האחרות, כלל לא מחוסנות מהבעיה.

ריסוס נגד נמלים

נמלים בבית - הבעיה הנפוצה ביותר בישראל

לנמלים חוש ריח מפותח מאד, כך גם חוש ניווט מהמעלה הראשונה - הן מסוגלות להגיע רחוק מאד וגבוה מאד עבור גרגיר אחד של סוכר שנקלט באפן ואחרי כל נמלה מגיעות עוד אלפי כמה נמלים בתקווה למצוא גרגירים נוספים מאותו המקור.

הנכונות והעמידות של זן חרקים זה בחיפוש אחר מזון, בייחוד במקומות שבהם אותר כבר בעבר, ראויה להערכה והיא מקשה לעין ערוך בהתמודדות מולם. בעיית נמלים שאינה בטיפול עלולה לגרום לנזקים לא מועטים ואילו חוסר טיפול בבעיית נמלים יוביל להתרחבו

ת הבעיה, וליצירת סביבת מחיה ענפה אשר יכולה בקלות גם לפגוע בבריאותנו וזאת מבלי להזכיר עד כמה לא אסתטית התופעה.

איך מטפלים בנמלים בבית בצורה הטובה ביותר?

נמלים ימשיכו להגיע למקום שבו יש להם מזון או גישה נוחה, ולכם יש על כך שליטה. זיכרו, גם פירור אחד קטן מספיק, ולכן חשוב לשמור על סביבה נקייה ממזון חשוף. אחסון, אריזה ואיטום הן מילות המפתח במניעה, אבל לפעמים זה פשוט מאוחר מדי.

לעיתים נגע נמלים כבר התרחש, ובמקרים שכאלה גם ניקוי סטרילי של הסביבה כולה כבר לא יעזור. במקרה כזה מומלץ להזמין שירותי הדברה שיספקו פתרון יעיל, ממוקד וארוך טווח שיפתור אתכם מבעיית הנמלים אחת ולתמיד.

חומרי הדברה ביתיים? כדאי בהחלט שתחשבו שוב. 

למרות הפרסומים הרבים והחשיפה התקשורתית מסתבר כי במבחן התוצאה - ריסוס נגד נמלים בתכשירים ביתיים מתגלה בפעולה שהיא לא יעילה בהרבה מזרם מים ועוצרים אותה רק באופן נקודתי וזאת בשל הפסקת השימוש בזרחן כחומר הדברה ביתי בשל סכנות בריאותיות קשות שנחשפו לאחרונה. 

המציאות כיום מחייבת התמודדות יעילה יותר וכוללות יותר. כזו שתספיק סוף לכל השיירות שמגיחות לפתע מנקודות שונות בבית. 

אז מה כדאי לעשות כדי לטפל בבעיה של נמלים בבית?

שירותי הדברה נעזרים במגוון שיטות שונות להתמודדות והדברה של נגעי נמלים בבית ובסביבתו. במסגרת השירות של חברת ההדברה יתקבל גם פירוט נרחב אודות השיטות השונות שקיימות בשוק, כאשר בחינה מקצועית של המצב הנקודתי בבית שלך יאפשר להתאים את הפתרון הטוב והידידותי ביותר לבעיה.

עלות השירות נקבעת על בסיס סוג ההדברה הנבחרת, ועליו תתקבל אחריות שתבטיח ראש שקט גם בעתיד. בין שיטות ההדברה השונות תוכלו למצוא שירותי הדברה כימית, הדברה ביולוגית והדברה אורגנית. לעיתים תתווסף לרשימה גם הדברה המכונה הדברה ירוקה או שימוש בהדברה באמצעים אלקטרומגנטיים.

על כל שיטות ההדברה הזמינות כיום בשוק ההדברה בישראל תוכלו לקרוא במדריך המלא לסוגי הדברה כאן אצלנו באתר של חברת מזיק - גיבור על מזיקים.  

אם אתם מתמודדים עם שיירות של נמלים במטבח, בסלון או באחד החדרים - זה בדיוק הזמן להרים את הטלפון ולחייג אלינו - 054-3600003 ולהבטיח לעצמכם בית נקי ונטול מזיקים. 

ריסוס נגד נמלים