שירותי הדברה למסעדות ועסקים

הדברה למסעדות ועסקים

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

טיפול אפקטיבי ללא פגיעה בשגרת החיים

 שימוש בחומרים מורשים בלבד לבטיחות מרבית

 מגוון פתרונות להבטחת 100% הצלחה

 שימוש בחומרים מורשים בלבד לבטיחות מרבית

התאמת פתרון לבעיה ע"פ צרכי הלקוח

עולם הקולינריה המקומי תפס תאוצה מרשימה בשנים האחרונות ויותר מסעדות נפתחות בכל פינה בארץ. אבל, בלא מעט מקרים, החזית המלהיבה של המסעדה עצמה מסתירה מטבח שסובל מחרקים ומזיקים שונים בגלל העדר הדברה מסודרת המתאימה למסעדות.

הסיבה לכך, אינה דווקא הזנחה של מנהלי המסעדה או של צוות ההסעדה הפועל במקום אלא העובדה כי גודלם של החרקים מאפשר להם להגיח דרך כל פתח או חור ולו הקטן ביותר. עובדה זו מחייבת כל בעל מסעדה לדאוג להליך הדברה מסודר באופן תקופתי המוכר בשם הדברה למסעדות.

הדברה למסעדות – מהמטבח לצלחת שלכם

חשוב לציין כי כל שלב בהתנהלות המטבח במסעדה, החל מבחירת הסחורה האיכותית דרך שמירה על תנאי תברואה נאותים ועד להכנת המנה והצילחות מורגש על ידי הסועדים. כך לדוגמה, מסעדה שבחרה לדלג על הדברה מקצועית למסעדות יכולה לגלות כי תיקנים (ג'וקים) קטנים חדרו לירקות שהוגשו לסועדים.

מלבד אי הנעימות הכבד מול האורחים, יש לזכור תמיד כי מדובר בנזק תדמיתי משמעותי שיכול להוביל לצמצום מספר הלקוחות באופן ניכר עד כדי סגירת המסעדה ולכן חשוב מאד לבצע הדברה ייעודית למסעדות המאפשרת למנהלי המטבח להסיר דאגה מליבם בנוגע למזיקים שונים שירצו לבקר במטבח.

נקודה נוספת עליה חשוב לשים דגש היא שאריות חומרי ההדברה. שכן, עיסוקה של המסעדה ככל והמטבח בפרט הוא טיפול במזון והגשתו ללקוחות. בחירה בשירות הדברה לא מקצועי או בחירה שגויה בחומרי ההדברה יכול להוביל לפגיעה פיזית בלקוחות ולחשוף את בעלי המסעדה לתביעות נזיקין קשות.

מגוון פתרונות לענף המזון: קולטני חרקים, ג'לים, מלכודות תיקנים, מלכודות דבק נסתרות טיפול נגד מכרסמים ויונים.

כשרות והדברה למסעדות

כאשר אנו מדברים על ענף המסעדנות בארץ, מחובתנו להתייחס גם לנושא הכשרות, אשר מהווה עוגן חשוב ביותר בעבור חלק נרחב מהציבור שומר המסורת. אך, מהווה גם חותמת לאיכות בעבור הציבור החילוני אשר מכיר את רמות הבדיקה התברואתיות הגבוהות של מוסדות הרבנות בארץ.

מוסדות הכשרות אומנם בודקות את נושא שמירת הכשרות במטבח המסעדה. אך, מזיקים או חרקים מכל סוג שהוא יפסלו לאלתר את תעודת הכשרות של כל מסעדה, בייחוד במידה וזו לא תוכל להציג הוכחות כי ביצע הליך ייעודי של הדברה למסעדות.

על כן, כל בעל מסעדה נדרש לדאוג לחיטוי וטיפול תקופתי נגד מזיקים, בראש ובראשונה בכדי להבטיח כל בריאות סועדיו והמשך תפעולה התקין של המסעדה, אך גם בכדי לזכות בחידוש תעודת הכשרות של המסעדה.

מנהלים מסעדה ונאלצים להתמודד עם מזיקים?

אם אתם מנהלי מסעדה, קרוב לוודאי כי אתם מכירים את הליך ההדברה למסעדות ואת יתרונותיו הרבים. אך, יחד עם זאת יתכן ואינכם מודעים לרמת מקצועיותו של המדביר שבחרתם ולשאריות חומרי ההדברה, אשר ילוו את פעילות המטבח שלכם גם זמן רב לאחר שהמדביר יסיים את עבודתו.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולזכות בשירות אדיב ומקצועי מצוות המדבירים המוסמכים שלנו. מלבד רמת המקצועיות הגבוהה אנו מעניקים זמינות מידית במקרה ומתגלה בעיה ותעודת אחריות לכל אחד מהטיפולים שלנו, כך שתוכלו להיות רגועים ולעשות בהצלחה במשימה העיקרית שהיא הובלת המסעדה שלכם להצלחה קולינרית.

ליווי מתמיד מתוך ניסיון עשיר מבדיקת קבלת סחורה נגועה בחרקים דרך יעוץ לדרכי מניעה בשגרה  ועד פתרון כולל שמבטיח 100% הצלחה בכל טיפול.