פינוי דירה לפני ביצוע הדברה בבית

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע הדברה עמוקה, היא בעזרת פינוי מלא של הדירה והסרה של כל כיני החרקים ממקומם הטבעי. חשוב להבין שכל תזוזה של רהיטים היא בגדר הכרח לטיפול אמיתי בתיקנים, חולדות ומזיקים אחרים ושרק בחלל פתוח ונקי ניתן לגשת לפתרון איכותי של הבעיה.

איך להיערך נכון לפינוי?

כדאי להתחיל בפינוי וזריקה של כל המוצרים אשר לא משמשים אתכם שנים ושהפכו מזמן למושבה של טרמיטים. רצוי להתרכז באזורים שבהם הלחות גבוהה ומהווה כר פורה להתפתחות אוכלוסיית המזיקים, ולא לשכוח להזיז את רהיטי העץ ממקומם. חרקים רבים ניזונים משבבי העץ ואין צורך להזכיר את תולעי העץ אשר מופיעות בארונות צמודי תקרה. אסור לשכוח שישנם מגוון של חברות פינוי שזוהי מומחיותם וניתן להיעזר בהם בעלות נמוכה או אפילו ללא כל תשלום נוסף. חברת פינוי בזמן מציעה פינוי דירה בחינם ויכולה לחסוך לכם לא מעט זמן ולא מעט כסף.

פינוי עצמאי של הדירה לפני הריסוס

אם החלטתם לפנות את הדירה בעצמם, כדאי לכם לדעת שעצם הפינוי עשוי להפגיש אתכם עם לא מעט חרקים בדרך. נקודות המחבוא של החרקים ואזורי המחייה הטבעיים שלהם, דורשים חושך מוחלט. על אף שהפינוי הוא חלק בלתי נפרד מכל הדברה (כימית או ירוקה כאחד) אסור לשכוח שהיא מהווה את השלב הראשון בנדידה של החרקים בדרך למציאת אזור מחייה חדש.

כיצד לטפל נכון בריהוט לאחר הפינוי?

כאשר מפנים את הדירה, חייבים לטפל נכון ולרסס את הריהוט באופן חכם. מומלץ לשים לב לסוג הריהוט ולחומרים אשר מרכיבים אותו. אם בריהוט פלסטיק כל ניקיון יסודי יעשה את העבודה, הרי שבריהוט ברזל או עץ חייבים לזהות את מקור הבעיה ולבצע ריסוס ישירות אל כיני המזיקים. חשוב גם לבחור את החומר המתאים לסוג הגימור של כל רהיט וזאת בכדי לא לפגוע בחזות שלו או ביכולת שלו לשמש אתכם כהלכה במידה ותרצו להחזיר אותו לדירה.

מדוע חשוב לסגור את הדירה לזמן ממושך לאחר ההדברה?

לאחר הפינוי המלא של הדירה ובחינת התשתית התברואתית הקיימת, יש לבחור את האסטרטגיה של ההדברה ולתת לחומרים השונים מספיק זמן על מנת לעשות את העבודה. חשוב לסגור את הדירה למשך יומיים - שלושה, בכדי שחומר ההדברה יגיע לכל הפינות החשופות ויטפל באופן ממוקד גם באזורים אשר נסתרים מהעין. לעיתים, כדאי לבחור בחומר הדברה בעל פעילות מושהית, חומר אשר יפעל רק לאחר שהוא יגיע לבסיס הבעיה ולכן גם ידרוש מכם לשהות מחוץ לדירה.