ניקוי למניעת מזיקים

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

אחד מהדברים המרתיעים ביותר בכל בית הוא לכלוך ופירורי אוכל המפלסים למזיקים את דרכם לחלקים שונים של הבית. פירורי אוכל, אבק ושאריות אוכל יכולים להתמקם להם בכל מקום, אם מדובר על הספות בבית, השטיחים ובפינות שונות אליהן המטאטא והשואב אינם מגיעים. ניקיון הבית בצורה יסודית על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון ולאחר מכן ריסוס של הבית יבטיחו כי המזיקים לא יהפכו לדיירי קבע.

ניקיון הבית- הבחירה הנכונה

רבים טוענים כי הם מנקים את הבית פעם בשבוע ואין הם זקוקים לשום עזרה מקצועית מחברה המציעה שירות של ניקיון הבית. אלו אינם מבינים מהו השירות אותו מציעה החברה ורבים אינם מודעים לעובדה כי הניקוי כולל שלבי ניקוי רבים אותם הם לא יכולים ליישם וזאת משום שהם אינם מחזיקים בציוד המתאים ובתכשירים המתאימים. אלו אשר מחליטים כי הם מעוניינים לנקות את הבית בעצמם חייבים לקחת בחשבון כי ניקיון זה אינו ייחשב כניקיון יסודי הכולל ניקוי ספות, ניקוי הכולל פוליש קריסטל, שימוש בחומרים חזקים אשר מסוגלים להסיר כל כתם ללא גרימת נזק למשטחים החיצוניים, הדברה ועוד.

ניקוי ותחזוקה עצמית של הבית

רבים מעוניינים להיות שותפים לניקוי של ביתם. כאן הרעיון הטוב ביותר הוא לקחת אחריות לגבי התחזוקה והניקוי הקבוע של הבית פעם בשבוע. הרעיון הוא שהלקוח אכן ישתמש בשירותיה של חברת ניקוי פעם בשנה ועל ידי כך יבטיח לעצמו ניקוי יסודי ואחריות של החברה כי לא נשארו מזיקים בבית לאחר הניקוי היסודי וכן יתחייב בפני עצמו להורדת הזבל מדי יום, שאיבת השטיחים והספות פעם בשבוע, שטיפת הבית לפחות פעם בשבוע. בנוסף, ניקוי של קפה או כל חומר אחר שנשפך על הרצפה, השולחן או הספה וכן הלאה. כאמור, ניקוי ביתי אינו יכול להיות ניקוי יסודי של חברת ניקיון. אף אחד אינו מחזיק מכשיר מיוחד לקרצוף הרצפה ופוליש ולאף אחד אין רישיון לשימוש בתכשירים מיוחדים וחזקים מאוד לניקוי. חשוב לקבוע ניקוי קבוע של הבית בימים קבועים ולוודא כי הוא כולל שאיבת שטיחים וספות, איבוק, טאטוא ושטיפה של הרצפות.

בוחרים חברת ניקיון

השכרת שירותיה של חברת ניקיון למטרת ניקוי ספות יסודי וניקוי של שטיחים תבטיח לדיירי הבית כי הם לא יסבלו מקרדיט האבק משום לכלוך שנשאר על השטיח ובספה. בנוסף, הספה והשטיח יראו מצוחצחים ואסתטיים. חברת ניקיון מקצועית המציעה שירותי ניקוי לבתים תבטיח "ניקיון פסח" בכל ימות השנה וכן פעולות משלימות, כמו למשל הדברה. כל אלו יבטיחו ללקוח מניעת כניסת מזיקים אל ביתו. חשוב לזכור כי על מנת להבטיח מיגור של מזיקים קיימים בדירה חדשה או דירה שכורה, יש לדאוג הן לניקוי יסודי של חברה מקצועית והן לשירותי הדברה מחברה בעלת ניסיון רב בתחום.