מדוע חשוב לבצע הדברה אצל מדביר מקצועי

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

לכאורה, על פניה, התשובה גלומה בשאלה: הדברה יעילה, איכותית ובטיחותית, אמורה להתבצע על ידי מדביר מקצועי וכמובן רק הוא מוסמך לבצע אותה. רק הוא מצויד בחומרים ייעודיים להדברת סוגים שונים של מזיקים.

הדברה מקצועית מאפשרת לדיירי הבית לחיות בו בשקט ובביטחון, בידיעה כי גם אם תאותר נוכחותם של מזיקים כל שהם, ניתן יהיה להזעיקו והוא יבצע הדברה מהירה ויעילה. עם בוא הקיץ מתרבים המזיקים וגובר הסיכוי כי חלקם ימצאו את דרכם לביתנו. הקיץ הוא אפוא עונה מועדת לפורענות ולנזקים של מזיקים שונים.

מדביר מקצועי שייקרא לבצע הדברה מונעת יהיה חלק בלתי נפרד מהפעולות השגרתיות שנכון לנקוט לקראת הקיץ ובמהלכו ובמידת הצורך- בכל עונה אחרת בשנה.

אחד הדברים היותר מעוררי גועל הוא להיווכח במקק מעוך... מקקים מוכנים להתחיל לזחול בביתנו בחיפוש אחר מקורות מזון. שאריות מזון הן כוח המשיכה שלהם. הדברת ג'וקים בבית היא פעולה שגם כאשר היא מתבצעת לאחר שנוכחנו בנוכחותם של מקקים בביתנו היא חשובה ואפקטיבית.

לפני שאנחנו נכנסים לדירה כל שהיא, רצוי ואף הכרחי לבצע הדברה יסודית של כל הבית, במיוחד כאשר מדובר בדירה שהתגוררו בה לפנינו. כיום מוצעת הדברה ירוקה, אשר השיטות והחומרים המשמשים בה הם ידידותיים לסביבה ובטיחותיים ביותר.

חשוב לציין, שעם גל חשיבותו של מדביר מקצועי, הבקיא, מאומן ומיומן בביצוע הדברת ג'וקים בבית והדברתם של שאר מזיקים פוטנציאליים בית ובסביבתו, על כל אחד מדיירי הבית מוטלים אחריות ותפקיד- לעשות כל מה שאפשרי על מנת לצמצם את עצם היתכנות הופעתם של מזיקים , וזאת על ידי נקיטת פעולות פשוטות ביותר: ריקון תכוף של פח הזבל, סתימת סדקים, חורים וחריצים בבית, שטיפה מתחת לשטיחים וניקיונם, הזזת רהיטים וניקוי המקום, אוורור הבית.

מדביר מקצועי – הלא רק פעם בשנה...

כשם בבעלי רכב עורכים בדיקות תקינות וכשירות פעמיים בשנה לפחות ( או, לכל הפחות, אמורים לעשות זאת) כך גם בעלי בתים ודייריהם, נדרשים במסגרת הכנת ביתם לקיץ להזמין מדביר מקצועי לביצוע הדברה מונעת.

חשוב לדעת, כי על פי רוב התרסיסים לשימוש ביתי, המוצעים לנו, הצרכנים, ברשתות השיווק אינם חזקים מספיק להדברת חלק ניכר מהמזיקים ולפיכך יעילותם מוטלת בספק. אין גם חומרי הדברה ייעודיים להדברת כל סוגי המזיקים הפוטנציאליים. ריסוס חלקם בתרסיס לא מזיז להם את קצה הרגל, הכנף או המחוש... אגב, זיהוי שגוי של סוג המזיק עלולה לגרום לשימוש בחומר הדברה לא אפקטיבי כלל

מדביר מקצועי יציע לכם מכלול שיטות, אמצעים וחומרים להעצמת אפקט ההדברה ולהגברת יעילותה. מדביר מקצוע ייתן לכם אחריות בכתב על ההדברה, זכותכם להתעקש על משך אחריות סביר.

זכותכם לבקש לראות אישור המסמיך את המדביר לבצע את השירות. זכותכם לדרוש לראות את אישור המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות לשימוש בחומרים המשמשים את המדביר.

בשורה התחתונה ייכתב כל מה שנכתב גם בשורה הראשונה: על מנת לבצע הדברה יסודית ויעילה בבית או במשרד ובעצם בכל מתחם שהוא, חשוב ביותר שהיא תתבצע על ידי מדביר מקצועי.

מדביר מקצועי יערוך סיור יסודי בכל המתחם ובסביבתו, יאתר מוקדים פוטנציאליים להיווצרות מושבות של מזיקים או חורים שבתוכם הם עלולים וצפויים להסתתר ומהם עם עלולים להגיח וימליץ על שורה של פעולות שניתן לנקוט בהן וחשוב לבצען כחלק מפעילות מונעת.

הדברת ג'וקים בבית על ידי מדביר מקצועי כמו גם סילוק יונים מאדני החלונות וממקומות מסתור שונים הן פעולות אשר עשויות להתבצע תוך הימנעות מחולטת מפגיעה מכל סוג שהוא בבני אדם וברכוש. לרווחתכם ולבריאותכם, לשקט שלכם ולביטחונכם: אל תוותרו על שירותיו של מדביר מקצועי.