כיצד נדע מתי הבית זקוק להדברת טרמיטים?

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

ביצוע הדברת של טרמיטים נחשבת לאחת מהמשימות היותר מורכבות בתחום ההדברה. גם בזיהוי מספר מצומצם של טרמיטים יש והבעיה מולם הינה רחבה יותר ואין היא נראית לעין, שכן הטרמיטים חיים במושבות ענק רחבות כשפעילותם מתקיימת עמוק במעבי האדמה.

חיסול נקודתי של הטרמיטים שהגיעו מעל פני השטח אינו כזה שיפתור את הבעיה כולה. חיסול והדברה של המושבה עצמה יביא לפתרון כולל ורחב של הטרמיטים במקום. לכן ניתן לומר ולהדגיש שמטרת העל של המדבירים עצמם היא באיתור ראשוני של המושבות והקנים עצמם. אלו לא פעם נמצאים בעומק של חמישה מטרים מתחת לאדמה.כירסום מסיבי של התאית המרכיבה את משקוף העץ על ידי הטרמיטים

זיהוי בולט לעין של טרמיטים לא תמיד אפשרי. הטרמיטים נוטים לצאת החוצה בעיקר בחושך ולרוב נעים בתוך מנהרות ומחילות קטנות. עם זאת, מעבר לזיהוי עצמם של טרמיטים יש וניתן לזהות על ידי סממנים חיצוניים אחרים אודות קיום של מושבה אשר רחוקה ממראה עין.

ישנם כיום מספר סימנים חיצוניים שניתן לאמוד ולהבין שקיימים במקום מושבות של טרמיטים: הופעה של מצבורי חול ליד משקופים כמו גם בפינות של חדרים, ביצוע דקירה על מברג במשקוף אכול יביא לכך שהמברג יחדור בקלות יתרה את המשקוף עקב כירסום מסיבי של התאית המרכיבה את משקוף העץ על ידי הטרמיטים, המצאות רבה של כנפיים שקופות ברחבי הבית. בהינתן סימנים אלו יש והבית כמו גם החצר נגועים במושבות של טרמיטים שפועלים בקצב מהר בכרסום של עץ ברחבי הבית.

ברגע שהתגלה על ידינו קיומם של טרמיטים בבית, גם אם לא ראינו אותם בעיניים, יש להזמין מדביר מקצועי במהרה על מנת לערוך הדברת טרמיטים בבית. על המדביר הדרישה ראשית כל לאשר שאכן מדובר בטרמיטים. את תהליך הבדיקה לקיומם של טרמיטים מבצע המדביר בתהליך שנקרא בדיקת נגיעות וזאת לא רק על ידי אותם סמנים חיצוניים שהזכרנו קודם אלא אף באמצעות גלאי טרמיטים CO2.

לאחר מכן מבצע המדביר קידוחים להחדרת חומרי ההדברה בקירות הבית והמעטפת החיצונית שלו שכוללת אף את הקרקע. בהמשך מזריק הוא כמות נכבדת אך מדודה של חומר ההדברה ולבסוף סגירת של חורי הקידוח. עבור רבים אשר סבלו מנגע זה יש ומומלץ להתקין בבית מוניטור מיוחד אשר יוכל לזהות נגע חוזר של טרמיטים.

זיהיתם אחד מהסימנים? חוששים שגם הבית שלכם הותקף על ידי קן טרמיטים? פנו עלינו עכשיו וטפלו בבעיה, רגע לפני שתגלו שכל משקופי העץ שלכם קרסו! צרו קשר עכשיו - 054-3600003!

הדברת טרמיטים